• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία-Αγορή Γραββάνη' | 2 Μαΐου 2020, 20:09

    Η κατάργηση του μαθήματος των Λατινικών από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση αποτέλεσε ένα από τα μεγαλύτερα ατοπήματα στο σύγχρονο Λύκειο και στη σύγχρονη εκπαίδευση. Η διαμόρφωση του Ευρωπαϊκού πολιτισμού στηρίχτηκε στον Αρχαίο Ελληνικό και στο Λατινικό Πολιτισμό. Είναι χρέος της πολιτείας μας να διαφυλάξει και να προάγει το επίπεδο των Κλασικών Σπουδών στην Ελλάδα με την επαναφορά του μαθήματος των Λατινικών και στις τρεις τάξεις του Λυκείου και έμφαση να δοθεί στην επαναφορά του στην Ανθρωπιστική Κατεύθυνση και στην εξέταση του σε επίπεδο Πανελληνίων Εξετάσεων και του Εθνικού Απολυτηρίου. Αναγκαία, ακόμη, κρίνεται η εκ νέου συγγραφή διδακτικών συγγραμμάτων από καθηγητές που έχουν αφιερώσει τις σπουδές τους στον τομέα της Λατινικής Γραμματείας. Ας αποτελέσει πρόκληση για την ελληνική παιδεία να προσπαθήσει να κεντρίσει με τη διδασκαλία της λατινικής γλώσσας και γραμματείας το ενδιαφέρον των παιδιών, όχι μέσω της παπαγαλίας που προήγε η διδασκαλία της Λατινικής τα προηγούμενα χρόνια, αλλά να εμφυσήσει ιδέες, ιδανικά και τρόπο σκέψης μέσα από την ώριμη επιλογή κειμένων της Λατινικής Γραμματείας, που θα αυξήσουν τις γνώσεις των μαθητών σε πολλαπλό επίπεδο. Μαρία-Αγορή Γραββάνη Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Κλασικής Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών