Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Λυμπέρης | 2 Μαΐου 2020, 22:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα Λατινικά ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ, κι αυτό θα το κατανοήσουν οι μαθητές, όταν θα δοκιμάσουν να μάθουν λατινογενείς γλώσσες, είναι απαραίτητα για την Φιλοσοφική. Είναι ακόμα πυλώνας της Ενωμένης Ευρώπης. Ιστορία Γενικής ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Είναι μάθημα ταυτότητας, συνείδησης, δεν είναι πολυτέλεια, δε μπορεί να αγνοούν τον Α και τον Β' Παγκόσμιο, ενώ ήδη στη Β με το ζόρι φτάνουν στην Αναγέννηση ή τον Διαφωτισμό. Κοινωνιολογία ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Μάθημα εξαιρετικά χρήσιμο για την κατανόηση του σύγχρονου κόσμου. Ακόμα κι αν διαφωνεί κανείς με τον Μαρξ, αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να τον γνωρίζει. Υπάρχει επίσης ο Weber, o Durkheim και ένα σωρό άλλα θέματα που άπτονται της γενικότερης παιδείας.