Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. Σχόλιο του χρήστη ΠΑΥΛΙΝΑ | 3 Μαΐου 2020, 01:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επιστημονικές έρευνες έχουν καταδείξει τη χρησιμότητα εκμάθησης ξένων γλωσσών στα παιδιά παράλληλα με τη μητρική τους,αν είναι δυνατόν από τη βρεφική ηλικία ακόμη. Η εκμάθησή τους στο νηπιαγωγείο, αποτελεί καινοτομία για την Ελλάδα, που άργησε,σε σχέση με άλλες χώρες,ωστόσο, πρέπει να γίνεται με βάση το ΔΕΠΠΣ κι όχι ανεξάρτητα, ως ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο. Οι νηπιαγωγοί έχουμε υυποχρεωτικές σπουδές αγγλικής γλώσσας και, σαφώς,γνώσεις γύρω από τη μεθοδολογία της εκπαίδευσης.Οι απόφοιτοι αγγλικής φιλολογίας είναι άψογοι χρήστες της αγγλικής γλώσσας, αλλά ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ, ΟΧΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ,καθώς έως τώρα συμμετείχαν επιλεκτικά σε κάποια παιδαγωγικά μαθήματα..με ελάχιστα αν όχι μηδαμινά υποχρεωτικά.Το καίριο ερώτημα που πρέπει που να μας απασχολεί εδώ είναι το εξής: η εκμάθηση αγγλικών στο νηπιαγωγείο έχει σκοπό τον εμπλουτισμό της γλωσσικής ανάπτυξης των παιδιών προσχολικής ηλικίας ή τη μείωση προσλήψεων νηπιαγωγών, παράλληλα με την αύξηση του ωραρίου τους στα ολοήμερα νηπιαγωγεία, των οποίων το ωράριο θα συμπληρώνεται από διδάσκοντες αγγλικής φιλολογίας;