• Σχόλιο του χρήστη 'Δ.Λ.' | 3 Μαΐου 2020, 10:22

    Σε καμία περίπτωση για τις προαγωγικές σε όλα τα μαθήματα σε όλες τις τάξεις.Θα ήταν πάλι καταστροφικό.Είδαμε και πάθαμε να μπορούμε να διδάξουμε μαθήματα όπως Φιλοσοφία και Αντιγόνη πιο κριτικά,πιο δημιουργικά.Και αυτά τα μαθήματα χρειάζονται να διδαχθούν έτσι,γιατί μόνο τότε μπορείς να διευρύνεις λίγο το μυαλό των παιδιών. Εκτός κι αν δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Αν την έβλεπα,θα την έβλεπα σε συνδυασμό με την κατάργηση των πανελλαδικών.Θα την έβλεπα ίσως στη Β΄και στη Γ΄Λυκείου,όχι στην Α΄. Θα την έβλεπα σε δυο-τρία βασικά μαθήματα σε καθεμιά από τις παραπάνω τάξεις.Θα την έβλεπα ως μέσο για να χτίζει ο μαθητής τη βαθμολογία του για να πάει στο Πανεπιστήμιο.Θα την συνέδεα με την αποφόρτιση της Γ΄Λυκείου και με την προσγείωση των θεμάτων στη σχολική πραγματικότητα για να μπεις στο Πανεπιστήμιο. Θα την έβλεπα να έχει έναν ανταποδοτικό λόγο ύπαρξης και όχι τζάμπα ταλαιπωρία για όλους.