• Σχόλιο του χρήστη 'Σταυρούλα Τσ.' | 3 Μαΐου 2020, 11:01

    Κάθε εκπαιδευτική διαδικασία πρέπρι να γίνεται στην ώρα της αλλιώς όχι μόνο δε θα έχει θετικό αποτέλεσμα αλλά μπορεί να προκαλέσει και ζημία. Η προτασή σας είναι ξεκάθαρο ότι δεν λαμβάνει υπόψη τα ιδιαίτερα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά αυτής της ηλικίας, τις ιδιαίτερες ανάγκες τους και το γλωσσικό τους επίπεδο. Κι αναρωτιέται κανείς γιατι αυτή η επιμονή για τα αγγλικα, την ώρα που τα παιδιά μας έτσι κι αλλιώς μεγαλώνουν σε χώρα με υψηλότατο ποσοστό γλωσσομάθειας; τι θα γίνει αλήθεια με τα δίγλωσσα παιδιά; Τα παιδιά με μαθησιακά προβλήματα; με ειδικές ανάγκες; Τα παιδιά του νηπιαγωγείου ακόμη κατακτούν το λόγο, μαθαίνουν τις συμβασεις του, εξελίσσουν την άρθρωση τους. Στο νηπιαγωγείο αυτή τη στιγμή βάση αναλυτικού τα παιδιά συμμετέχουν σε ποικίλες γλωσσικές δραστηριότητες που συμβάλλουν στην καλύτερη προσαρμογή του παιδιού στο σχολικό περιβάλλον και στην ολόπλευρη ανάπτυξη του. Μην τους στερήσετε τον πολυτιμο χρόνο για αυτές εισάγοντας τα αγγλικά (ή κάποια άλλη ξένη γλώσσα)που όχι μόνο δε θα τους πρόσφερει αλλά θα είναι και επιζήμια. Τα παιδιά δεν είναι εργαλεία και τα αναλυτικά προγράμματα οφείλουν να στηρίζονται στην παιδαγωγική! Σε αυτό το ζήτημα θα έπρεπε ήδη να έχετε "μαζέψει" και τα ιδιωτικά νηπιαγωγεία που είναι στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Παιδείας και που "πουλάν" στους γονείς χρόνια τώρα την ξένη γλώσσα.