• Σχόλιο του χρήστη 'Βασιλάκη Τερψιθέα' | 3 Μαΐου 2020, 11:11

    Από το σχέδιο νόμου απουσιάζει κάθε αναφορά στο θεσμό του σχολικού ψυχολόγου ως αναπόσπαστου μέλους της σχολικής μονάδας. Παρόλο που η κυβέρνηση έχει επανειλημμένα αναγνωρίσει με δημόσιες δηλώσεις την αναγκαιότητα της ενίσχυσης των σχολείων με ψυχολόγους, με το παρόν νομοσχέδιο πράττει το αντίθετο. Δεν αξιοποιεί το εξειδικευμένο προσωπικό, που διαθέτει την ακαδημαϊκή επάρκεια και την απαιτούμενη εμπειρία στην αντιμετώπιση σύνθετων προβλημάτων της σχολικής κοινότητας. Αντίθετα, αναθέτει τη διαχείρισή τους στους εκπαιδευτικούς, μία ενέργεια η οποία εγκυμονεί κινδύνους για τη διασφάλιση της ψυχικής υγείας των μαθητών και των κηδεμόνων τους και επιτείνει την επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών. Η θέση του σχολικού ψυχολόγου είναι μέσα στο σχολείο, σε άμεση συνεργασία με τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, με πρωταρχικό ρόλο στην πρόληψη, αλλά και διαχείριση των δυσκολιών που προκύπτουν, κατεξοχήν αντικείμενα της εξειδίκευσής του.