• Σχόλιο του χρήστη 'Χριστίνα Γεωργιάδου' | 3 Μαΐου 2020, 13:26

    Τα εξεταζόμενα μαθήματα να είναι λιγότερα για να μην υπάρχει άγχος και πίεση, αλλά σε βάθος μάθηση. Η αύξηση των μαθημάτων εξέτασης ωθεί προς ένα εξετασιοκεντρικό και βαθμοκεντρικό χαρακτήρα εκπαίδευσης. Οι μαθητές επιδίδονται σε ένα αέναο κυνήγι στείρας απομνημόνευσης γνώσεων, οι οποίες συνήθως δεν έχουν πρακτική εφαρμογή. Ιδιαιτέρως για τους μαθητές που εντάσσονται στην ΕΕΑ αλυσιτελής αποβαίνει η αύξηση αυτή, καθώς ενισχύει το μη αποδοτικό άγχος και τους οδηγεί σε μαθησιακή παραίτηση. Το εξεταστικό σύστημα θέλει συζήτηση και προτάσεις από πολλούς φορείς για να μην οδηγεί στην σχολική διαρροή, ιδιαίτερα για τους μαθητές με ΔΕΠ-Υ και μαθησιακές δυσκολίες.