• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Καραγιάννη' | 3 Μαΐου 2020, 13:51

    Η Πειραματική Εκπαίδευση αποτελεί σημαντικό εργαλείο στα χέρια της Πολιτείας για την διενέργεια εκπαιδευτικής έρευνας στην πράξη, την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της, και την υιοθέτηση βέλτιστων εφαρμοσμένων πρακτικών από την Πειραματική Εκπαίδευση στο ευρύτερο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας. Tο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΣΠΘ) εδώ και πολλά χρόνια εξυπηρετεί αυτό τον σκοπό με ιδιαιτέρως αξιόλογα αποτελέσματα αλλά και πολυάριθμες επιτυχίες και διακρίσεις. Έτσι, η διαχρονική του διασύνδεση (από τα Νήπια έως την Τρίτη Λυκείου) θα πρέπει όχι απλώς να παραμείνει αλλά και να ενισχυθεί. Ένας τέτοιου είδους ακρωτηριασμός θα έχει πολύ σοβαρές επιπτώσεις αφού: 1) Ανατρέπει τον σκοπό ίδρυσης του ΠΣΠΘ, 2) Υπονομεύει την συναγωγή αξιοποιήσιμων συμπερασμάτων για την χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής, 3) Απαξιώνει το έργο και την εκπαιδευτική διαδικασία που έχει ήδη επιτελεστεί στο πειραματικό δημοτικό σχολείο του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, 4) Επιβαρύνει ψυχολογικά την σχολική κοινότητα του Π.Σ.Π.Θ. Με την ελπίδα ότι η κυβέρνηση έχει ως κύριο στόχο της πάντα το καλό των πολιτών εύχομαι ότι θα γίνει κατανοητή η ανάγκη για ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΣΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 13 ΤΟΥ ΥΠΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ.