Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Χρυσάνθη | 3 Μαΐου 2020, 14:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο διάλογος ή κοινωνιολογία ή λατινικά είναι περίεργος, διότι χωρίς το ένα μάθημα το άλλο είναι νεκρό. Ο αντίκτυπος που μπορεί να έχει η κοινωνιολογία ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές εξετάσεις μόνο θετικός μπορεί να είναι για ένα εκπαιδευτικό σύστημα, λαμβάνοντας υπόψη οτι ο σκοπός του σχολείου είναι να δώσει ερεθίσματα στους μαθητές για γνώση και κατανόηση της κοινωνίας και της ζωής μέσα από διάφορες επιστήμες. Ο διάλογος που έχει ανοίξει για αλλαγή του σχολείου μέσω πανδημίας, μόνο διχασμό μπορεί να φέρει και σε μια τέτοια διαβούλευση θα ήταν σημαντικό να ακουστούν και οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι (π.χ. μαθητές, γονείς).