• Σχόλιο του χρήστη 'Αλεξάνδρος Χ' | 3 Μαΐου 2020, 15:27

    Το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου χαρακτηρίζεται από διαθεματικότητα και αναδυόμενο γραμματισμό. Για τον σκοπό αυτό, θα πρέπει να επιμείνουμε σε δύο βασικούς λόγους που δε θέλουμε τη διδασκαλία ξένης γλώσσας. Πρώτον, γιατί αυτό που χρειάζεται το Νηπιαγωγείο, δεδομένου ότι φοιτούν σε αυτό ολοένα και περισσότερα δίγλωσσα παιδιά, είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού - μαθησιακού περιβάλλοντος που να καλλιεργεί τον διγραμματισμό αυτών των παιδιών και υποστηρίζει την πολιτισμική τους ταυτότητα. Μη ξεχνάμε πως τα παιδιά συμμετέχουν, αλληλεπιδρούν και μαθαίνουν όταν νιώθουν αυτοπεποίθηση. Δεύτερον, γιατί το Νηπιαγωγείο, όπου πραγματοποιείται η πρώιμη διάγνωση και παρέμβαση σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς, χρειάζεται λογοθεραπευτές και ψυχολόγους για την ουσιαστική βοήθεια των παιδιών αυτών. Δε μπορεί λοιπόν το Υπουργείο να κλείνει τα μάτια σε υπαρκτά προβλήματα και να φαντάζεται πως αυτό που χρειάζεται το δημόσιο Νηπιαγωγείο είναι αγγλικά, γαλλικά και πιάνο...