Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΣΠΥΡΟΣ | 3 Μαΐου 2020, 18:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι αλλαγές αυτές μόνο κακό προκαλούν στη δημόσια εκπαίδευση καθώς ο μεγάλος αριθμός παιδιών ανά τμήμα υποβαθμίζει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Αντί η κυβέρνηση να επενδύει στη μόρφωση των παιδιών μας στοιβάζει 26 παιδιά ανά τάξη με μόνο στόχο να συρρικνώσει ακόμα περισσότερο τις δαπάνες για την παιδεία αδιαφορώντας πλήρως για το επίπεδο των παρεχόμενων γνώσεων. Είναι αναχρονισμός και οπισθοδρόμηση. Αντί να κοιτάζουμε πετυχημένα μοντέλα εκπαίδευσης που στοχεύουν στην ανάδειξη των δυνατοτήτων του κάθε μαθητή δημιουργούμε ακόμα πιο ασφυκτικές συνθήκες στα σχολεία μας. Ιδιαίτερα εν καιρώ πανδημίας- που όπως όλα δείχνουν μαζί της θα ζήσουμε για αρκετό καιρό- μόνο σαν μακάβριο αστείο ακούγεται η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα. Αντίθετα, πολιτικές που θα δημιουργούν καλύτερες συνθήκες υγιεινής και μάθησης έχει ανάγκη σήμερα η χώρα μας.