• Σχόλιο του χρήστη 'Απόφοιτος Πληροφορικής' | 3 Μαΐου 2020, 19:40

    Το πλαίσιο για την επιβράβευση των μαθητών Λυκείου που φέρνουν μετάλλια σε διεθνείς Ολυμπιάδες υπάρχει από χρόνια και είναι σωστό.Από εκεί και πέρα χρήζει επικαιροποίησης, αλλά μόνον εφόσον κατανοηθεί ποιο είναι το επίτευγμά τους. Το επίτευγμά των μαθητών έχει να κάνει με την θέση που κατακτάται διεθνώς και επομένως είναι μια αξιολόγηση των επιτευγμάτων της Ελλάδας σε γνώση πολύ προχωρημένου επιπέδου. Αυτό το προχωρημένο επίπεδο κατακτάται με πάθος και αφιέρωση χρόνου. Έχει επίσης να κάνει με την εθελοντική εργασία των φορέων που υποστηρίζουν τους αντίστοιχους θεσμούς και διευρύνουν κι αυτοί με τον ρόλο τους την γνώση και την αξία της στην εκπαίδευση. Μέχρι να δει το Υπουργείο ευρύτερα τον νόμο είναι καλό να αποδοθεί αναγνώριση σε κάποιες περιπτώσεις. Αφού η εισαγωγή σε σχολές Πληροφορικής γίνεται στις παρούσες συνθήκες μέσω δύο κατευθύνσεων, οι μαθητές που διακρίνονται σε Διεθνείς Ολυμπιάδες Πληροφορικής θα πρέπει να μπορούν να εισαχθούν στο πλαίσιο του νόμου σε όλες τις σχολές Πληροφορικής και Υπολογιστών και από τις δύο κατευθύνσεις. Ομοίως, όπως ορίζει ο υπάρχοντας Νόμος και οι μαθητές που διακρίνονται σε διεθνείς Ολυμπιάδες Ρομποτικής η οποία σχετίζεται με την Πληροφορική. Επιπρόσθετα, η Αστρονομία ως μέρος της Φυσικής Επιστήμης θα πρέπει να αναγνωριστεί και να μπορεί να επιτρέπει την εισαγωγή των μαθητών που διακρίνονται σε διεθνείς Ολυμπιάδες στις σχετικές με αυτήν σχολές.