Η τράπεζα θεμάτων άγχωσε τους μαθητές και στάθηκαν απέναντί της την προηγούμενη φορά. Τι θα οφελήσει η τριετής εξαντλητική δοκιμασία των μαθητών; πόσο δίκαιο μπορεί να είναι το απολυτήριο όταν έχουμε παιδιά με τόσες διαφορετικές προσλαμβάνουσες και την ίδια τράπεζα θεμάτων;
Η τράπεζα θεμάτων άγχωσε τους μαθητές και στάθηκαν απέναντί της την προηγούμενη φορά. Τι θα οφελήσει η τριετής εξαντλητική δοκιμασία των μαθητών; πόσο δίκαιο μπορεί να είναι το απολυτήριο όταν έχουμε παιδιά με τόσες διαφορετικές προσλαμβάνουσες και την ίδια τράπεζα θεμάτων;