• Σχόλιο του χρήστη 'Βασιλική Σκ.' | 3 Μαΐου 2020, 21:36

    Αξιότιμη κ. Υπουργέ Σας εκφράζω τη δυσαρέσκειά μου σχετικά με το άρθρο 18, που προβλέπει εξετάσεις για την εισαγωγή των μαθητών των Προτύπων Γυμνασίων στο αντίστοιχο Λύκειο. Ως μητέρα παιδιού, που φοιτά στη Β΄Γυμνασίου, θεωρώ το μέτρο τουλάχιστον αντιπαιδαγωγικό. Δε θα σταθώ στην οικονομική επιβάρυνση για την ανάγκη εξωσχολικής προετοιμασίας αλλά κυρίως στην ψυχολογική επιβάρυνση των παιδιών. Σε μια εξαιρετικά ευαίσθητη ηλικία καλούνται ακόμα μία φορά να διαγωνιστούν για να αποδείξουν τι ακριβώς ; Όπως πιστεύω γνωρίζετε, η εκπαιδευτική διαδικασία στα πρότυπα σχολεία είναι πολύπλευρη. Δεν υπάρχουν πρωτεύοντα και δευτερεύοντα μαθήματα. Τα παιδιά εκτός από την προκαθορισμένη ύλη καλούνται να εκπονήσουν απαιτητικές και δύσκολες εργασίες, παρόλα αυτά με τη βοήθεια των καθηγητών τους ανταπεξέρχονται με επιτυχία. Οι ώρες μελέτης είναι πολλαπλάσιες του μέσου όρου, το κάνουν όμως με ευχαρίστηση και μεράκι γιατί αγαπούν τη γνώση και σέβονται την προσπάθεια των δασκάλων τους. Δεν ισχύει η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δομών και των καθηγητών τους ; Εάν κάποιο από τα παιδιά που ήδη φοιτούν σε πρότυπο σχολείο "αποτύχει" σε ποιο σχολείο θα συνεχίσει τη φοίτησή του; Γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση αποτυχία θα είναι ένας βαθμός γύρω στο 18 ή 19. Το παιδί θα αποκοπεί βίαια από το σχολικό του περιβάλλον και θα βρεθεί σε ένα νέο, άγνωστο σχολείο με τη "ρετσινιά" του αποτυχημένου. Πρότεινα στο παιδί μου να δοκιμάσει τις δυνάμεις του για να εισαχθεί στην Ιωνίδειο Σχολή Πειραιά με την προοπτική της εξαετούς φοίτησης. Προοδεύει στο σχολείο του και παράλληλα είναι πρωταθλητής Ελλάδας στο άθλημα της ξιφασκίας. Είναι πολύ σκληρό να πρέπει να επιλέξει εάν θα πρέπει να διακόψει τον αθλητισμό ή να κάνει επιπλέον προετοιμασία για τις εξετάσεις εισαγωγής. Σας παρακαλώ μην προωθήσετε προς ψήφιση το άρθρο 18. Τα παιδιά είναι ήδη αγχωμένα και λαμβάνοντας υπόψη τις παρούσες συνθήκες η νέα χρονιά θα είναι εκ προοιμίου προβληματική. Με εκτίμηση