• Σχόλιο του χρήστη 'Παυλίνα Κουρκουλιώτη' | 3 Μαΐου 2020, 22:10

    Χριστός Ανέστη! Γιατί άραγε θα πρέπει πρωθύστερα να εισάγουμε παιδαγωγικές που  διεθνώς έχουν αποτύχει παταγωδώς; Αυτός ο μιμητισμός μας έχει καταστρέψει. Στη Σουηδία που εφαρμόστηκε η Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση οδήγησε σε διάλυση την οικογένεια μας έλεγε ο Καθηγητής Νευρολογίας Σταύρος Μπαλογιάννης στο Α.Π.Θ.  Το θέμα αυτό είναι ιερό και εμπίπτει στην αρμοδιότητα μόνον των γονέων  ανάλογα με την ωριμότητα του κάθε παιδιού. Δεν είναι όλα τα παιδιά έτοιμα να διαπαιδαγωγηθούν γι αυτό το θέμα στην ίδια ηλικία και φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για τόσο τρυφερές ηλικίες. Πώς είναι δυνατόν να φορτώνουμε τα παιδιά με γνώσεις που σ΄αυτή την ηλικία δεν τις χρειάζονται και για τις οποίες δεν έχουν αναρωτηθεί; Με τέτοια προγράμματα ανοίγουν οι πόρτες για  σεξουαλική κακοποίηση και εκμετάλλευση των παιδιών, αύξηση των εκτρώσεων και των μονογονεϊκών οικογενειών.Ο κάθε εκπαιδευτικός θα περνάει τις δικές του απόψεις επί του θέματος που θα είναι δυστυχώς καταστροφικές για την πολύτιμη ψυχή και το καθαρότατο σώμα των παιδιών. Θα προβάλλονται ως φυσιολογικά η αυτοικανοποίηση, η ομοφυλοφιλία, οι  προγαμιαίες σχέσεις με ολέθρια αποτελέσματα. Ποιος αλήθεια  επιθυμεί την πρώιμη σεξουαλικοποίηση των παιδιών με σεξουαλικά παιχνίδια και αναπαράσταση της σεξουαλικής πράξης; Θα χαθεί η παιδική αθωότητα, η ξεγνοιασιά, το παιδικό χαμόγελο, τα αγγελικά μάτια. Στη θέση τους θα μπει το πονηρό χαμόγελο και τα παιδιά θα καταντήσουν ψυχικά ράκη. Όταν θα μεγαλώσουν, θα μας ζητούν το λόγο, γιατί τους στερήσαμε την παιδική τους ηλικία. Υπάρχει εκτεταμένη επιστημονική βιβλιογραφία που υποδεικνύει τις σωματικές και ψυχολογικές συνέπειες πάνω στα παιδιά αυτής της πρώιμης και άκαιρης ενασχόλησής τους με τη σεξουαλικότητα. Υπάρχουν βιωματικές εμπειρίες παιδιών και οικογενειών που υπέστησαν τραύματα από αυτή την εκπαίδευση.Εξαπολύουμε ανέμους και θα θερίσουμε θύελλες.Η Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση είναι αποκλειστικά ευθύνη της οικογένειας. Διαφωνούμε κάθετα στην εισαγωγή της σε οποιαδήποτε βαθμίδα της Εκπαίδευσης. Άλλωστε στο μάθημα της Βιολογίας οι μαθητές της Δευτεροβάθμιας ενημερώνονται επαρκώς.