• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΠ' | 3 Μαΐου 2020, 22:44

    Η εμπιστοσύνη δεν είναι κάτι που επιβάλλεται με τίτλο, αλλά αναπτύσσεται μεταξύ μαθητών και οποιουδήποτε εκπαιδευτικού αυτοί νιώθουν ότι τους καταλαβαίνει και τους στηρίζει. Επιπλέον, τα καθήκοντα που ανατίθενται στον "Εκπαιδευτικό Εμπιστοσύνης" αφορούν αντικείμενο άλλου κλάδου, και απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις και ιδιαίτερους χειρισμούς. Για το λόγο αυτό εκείνο που χρειάζεται είναι η παρουσία σχολικών ψυχολόγων μέσα στο σύστημα του κάθε σχολείου (κι όχι διασκορπισμένοι σε 5 διαφορετικά σχολεία ο καθένας), ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται τέτοια θέματα, αλλά και πολλά άλλα που προκύπτουν στην καθημερινή σχολική ζωή, καθώς και να μπορούν να έχουν σταθερή και εποικοδομητική συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και τις άλλες ειδικότητες (διεπιστημονική ομάδα) και τους γονείς. Άλλωστε, κάθε φορά που προκύπτουν 'ζητήματα' σε σχολεία, το Υπουργείο θυμάται το ρόλο των Σχολικών Ψυχολόγων. Ας προχωρήσει σε πράξεις για να έχουν οι σχολικές μονάδες όλες τις απαραίτητες ειδικότητες και να μπορεί η κάθε μία από αυτές να αφοσιωθεί στο αντικείμενό της και να λειτουργήσει αποτελεσματικότερα.