• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΡΗΓΟΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ' | 3 Μαΐου 2020, 23:17

    Η εμπειρία μου στα Μαθηματικά συνοψίζεται στα εξής: 1)Λειτούργησε εις βάρος της εμβάθυνσης στις έννοιες καθώς μας οδήγησε σε μία ασκησιολογική αντιμετώπιση του μαθήματος.110 ασκήσεις μόνο για την Άλγεβρα,κάποιες από τις οποίες δύσκολες,2)δημιούργησε μεγάλο άγχος στους μαθητές και μάλιστα η πίεση ήταν εξίσου έντονη στους άριστους μαθητές οι οποίοι προσπαθούσαν να λύσουν όλες τις ασκήσεις και για όλα τα μαθήματα,3)οι μαθητές κατέφυγαν από την Α΄ Λυκείου σε εξωτερική βοήθεια, 4)οι ασκήσεις δεν ήταν καλά διαβαθμισμένες και πολλές δεν είχαν καμία σχέση με τις ασκήσεις του βιβλίου. Με ποια λογική αποσυνδέεται το βιβλίο από τις εξετάσεις; Ο έλεγχος κάλυψης της ύλης που αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση μπορεί να λυθεί με την πρακτική της αναφοράς ύλης που γίνεται στη Γ΄ Λυκείου.Η αντικειμενική συνολική αξιολόγηση των μαθητών,που επίσης αναφέρεται,μπορεί να γίνει από μία εξορθολογισμένη ενδεικτική Τράπεζα Θεμάτων (όχι περισσότερα από 40 θέματα).