• Σχόλιο του χρήστη 'ελένη λιάτσου' | 3 Μαΐου 2020, 23:39

    Αναφέρεται το άρθρο σε αξιολόγηση της παιδαγωγικής, επιστημονικής, διδακτικής, καθώς και υπηρεσιακής επάρκεια καθώς και σε βαθμό συμμετοχής των εκπαιδευτικών στις δράσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου. Ποιος ο σκοπός;; Δηλαδή εάν συμμετέχει σε 3 πρότζεκτ θεωρείται επαρκής εκπαιδευτικός; Ποιο κριτήριο τον κάνει να θεωρείται καλύτερος κι όχι πολυπράγμων; Επιστημονική επάρκεια; Πότε έκανε επιμόρφωση το ίδιο το Υπουργείο και μάλιστα συστηματική; Επειδή κάποιοι διαθέτουν χρήματα και χρόνο γιατί δεν έχουν κάποια υποχρέωση προσωπική θεωρούνται καλύτεροι εκπαιδευτικοί; Παιδαγωγική; Ποιά τα κριτήρια για την παιδαγωγική επάρκεια; Υπηρεσιακή; Πόσες ώρες ακόμα πρέπει να καταναλώσει ο εκπαιδευτικός για να θεωρηθεί ότι είναι επαρκής; Η επιφόρτιση γραμματειακής υποστήριξης γιατί δεν υπάρχουν γραμματείς, θεωρείται υπηρεσιακή; Πόσα καρπούζια δηλαδή να κρατά στις μασχάλες; Διδακτική; Πότε τον έχουν βοηθήσει οι σύμβουλοι μαθημάτων κάνοντας και οι ίδιοι υποδειγματικό μάθημα σε αληθινή τάξη; Σκοπός είναι η αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και πράξης ή η αφορμή για αλλαγή του μισθολογίου; Και δε νομίζω προς το βέλτιον.