Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Παντελάρος Θεόδωρος | 4 Μαΐου 2020, 00:58
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η τράπεζα θεμάτων επιτυχώς ενεργοποίησε μαθητές και καθηγητές όταν εφαρμόστηκε το 2013-2014, παρόλο που η ποιότητά της σε κάποια μαθήματα ήταν πολύ χαμηλού επιπέδου (π.χ βιολογία) ενώ σε άλλες περιπτώσεις καλύτερη (π.χ. φυσική). Ωστόσο, δεν αποτελεί αντικειμενικό κριτήριο αξιολόγησης, ούτε σοβαρή ανατροφοδότηση μπορεί να παρέχει. Χρειάζεται εξωτερική αξιολόγηση για τέτοιους σκοπούς και επιμελή οργάνωση της δομής και των περιεχομένων της. Απλές ερωτήσεις κλειστού τύπου, εύκολες αλλά με αυστηρά κριτήρια διόρθωσης ακόμα και ηλεκτρονική εξέταση ερωτήσεων κλειστού τύπου μπορούν να παρέχουν έγκυρη ανατροφοδότηση για την ποιότητα προγραμμάτων σπουδών και της υλοποίησής τους. Από την πλευρά των μαθητών σκοπός της θα έπρεπε να ήταν σε πρώτη φάση η διασφάλιση των ελαχίστων γνώσεων και δεξιοτήτων που προαπαιτούνται για την προαγωγή στην επόμενη τάξη. Η τράπεζα θεμάτων θα έπρεπε να έχει τέτοιο εύρος ώστε να αποθαρρύνεται το κυνήγι της αποστήθισης της. Στη δημιουργία της θα έπρεπε να εμπλακούν όλοι οι καθηγητές ούτως ώστε να χτιστεί και όχι να φορεθεί.