• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΖΑΒΕΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ' | 4 Μαΐου 2020, 00:50

    ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ; ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 44 ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ , ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΡΩΝΕ ΚΑΙ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ ΚΑΘΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΓΕΙΟΥ; ΕΙΝΑΙ ΜΩΡΑ ΠΑΙΔΙΑ 4 Ή 5 ΧΡΟΝΩΝ. ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ; ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΔΩΣΤΕ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ . ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΝΑΝ ΤΙΤΛΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑ , ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ. ΕΧΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΑΓΝΩΣΜΕΝΗ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΛΕΤΗ. ΑΥΤΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ . ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΗΜΟΤΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΣΜΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ( ΤΟ ΚΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ). Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ . ΤΟΥ ΛΕΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ , ΕΔΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΟ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΟ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ. ΓΙΝΕΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΑΝΕΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ , ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΟΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ . ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ , ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΣΤΡΩΜΑΤΑΚΙΑ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΚΑΙ ΤΡΩΝΕ ΚΡΥΟ ΦΑΓΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ Ή ΖΕΣΤΑΜΕΝΟ ΣΕ ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ , ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ.