• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Τσιάκα' | 4 Μαΐου 2020, 01:37

    ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΣΠΘ Με ιδιαίτερη λύπη ανακαλύπτω ότι μετά από τόσα μοντέλα διαπαιδαγώγησης που υπάρχουν και εφαρμόζονται σε τόσες διαφορετικές χώρες, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα στην μόρφωση και στην ψυχολογία των μαθητών, το συμπέρασμα το δικό σας για ένα δίκαιο και σωστό μοντέλο είναι αυτό των εξετάσεων! Μα πραγματικά ΓΙΑΤΙ; Γιατί να γίνει μετατροπή κάποιων ιστορικών πειραματικών σχολείων σε πρότυπα; Γιατί θα πρέπει να υπάρχουν εξετάσεις για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης; Αν ο στόχος είναι η κατακόρυφη αύξηση άγχους στους μαθητές και η διαρκής αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος τότε είστε σίγουρα στον σωστό δρόμο! Υπάρχουν τρία διασυνδεδεμένα πειραματικά σχολεία σε όλη την Ελλάδα, με ιδιαίτερη και μεγάλη ιστορία. Ένα από αυτά το ιστορικό ΠΣΠΘ. Ειλικρινά γιατί δεν στοχεύετε στην αναβάθμιση τους, με επιμόρφωση των δασκάλων και των καθηγητών, με περισσότερα πιλοτικά προγράμματα κτλ.; Γιατί θέλετε να τα μετατρέψετε σε κάτι άλλο από αυτό που είναι τόσο χρόνια; Μα τι καλύτερο για να μπορέσεις να δουλέψεις και να βγάλεις κάποια αξιόλογα συμπεράσματα όταν θα έχεις το ίδιο ζωντανό "υλικό" από 5 έως 18 χρονών; Ο ρόλος και οι στόχοι ενός πειραματικού ουδεμία σχέση έχουν με αυτούς των προτύπων. Μην αλλάξετε τον στόχο αυτών των ιστορικών σχολείων. Βοηθήστε τα να γίνουν καλύτερα αλλά μην τα τερματίζετε. Όχι δεν είναι αναβάθμιση αυτό που κάνετε. Είναι η μετατροπή τους σε κάτι εντελώς διαφορετικό. Όχι, οι εξετάσεις δεν είναι η λύση για ένα δίκαιο σύστημα. Ίσα ίσα...αυτοί που θα στείλουν τα παιδιά τους σε φροντιστήριο για να περάσουν ,θα είναι οι περισσότεροι από τα πλούσια κοινωνικά στρώματα. Δεν το βρίσκω ιδιαίτερα δίκαιο αυτό. Μα κυρίως δεν είναι δίκαιο για τα παιδιά, ανεξαρτήτως κοινωνικού στρώματος. Σας παρακαλώ, διαβάστε προσεκτικά όλα τα σχόλια, μπείτε στην θέση των μαθητών, σκεφτείτε την διαδρομή και τον ρόλο όλων αυτών των ιστορικών σχολείων και ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΤΕ.