• Σχόλιο του χρήστη 'Σκίννερ Ανδρέας-Γεώργιος' | 4 Μαΐου 2020, 13:01

    Η εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία είναι αμφιβόλου σημασίας και αμφιβόλου οφέλους. Τα παιδιά ηλικίας 4 και 5 ετών μετά βίας ομιλούν την Ελληνική· εντούτοις η εισαγωγή δεύτερης γλώσσας είναι αποδεδειγμένο από την ύπαρξη δίγλωσσων παιδιών ότι δεν βλάπτει την ανάπτυξη γλωσσικών ικανοτήτων του παιδιού. Όμως, είναι σημαντικό να γίνει με άλλον τρόπο από αυτόν που προτείνεται στο παρόν σχέδιο νόμου, δηλαδή με την παρουσία εκπαιδευτικού ειδικότητας 06, καθώς η ειδικότητα των νηπιαγωγών υπάρχει λόγω του τρυφερού της ηλικίας των μαθητών που συνεπάγεται συγκεκριμένες δεξιότητες. Η εισαγωγή διαφόρων κλάδων και ειδικοτήτων στο νηπιαγωγείο μπορεί να προκαλέσει άρρυθμη λειτουργία αυτού και καλό είναι να αποφευχθεί. Εάν το Υπουργείο επιμένει στην εισαγωγή των Αγγλικών στο νηπιαγωγείο, αυτή καλό θα ήταν να γίνει μέσω επιμόρφωσης των νηπιαγωγών, ώστε να αποκτήσουν στο σύνολό τους επαρκή γνώση της αγγλικής γλώσσας, καθώς και με συγκεκριμένο πρόγραμμα το οποίο θα ακολουθούν για την εξοικείωση των μαθητών με τη γλώσσα αυτή. Όμως, η ανάγκη εισαγωγής της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο είναι αμφίβολη, καθώς οι μαθητές ήδη διδάσκονται τη γλώσσα αυτή από την Α' Δημοτικού και μάλιστα με το παρόν σχέδιο νόμου οι ώρες που διδάσκεται αυτή στις πρώτες δύο τάξεις του Δημοτικού διπλασιάζονται.