• Σχόλιο του χρήστη 'Παρασκευή' | 4 Μαΐου 2020, 14:52

    · Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας συνεχίζουν, στον δρόμο που χάραξε η προηγούμενη κυβέρνηση (ΣΥΡΙΖΑ), να αρνούνται πεισματικά την εφαρμογή της Δίχρονης Προσχολικής Αγωγής με όρους που αρμόζει στα παιδιά μας τον 21ο αιώνα. Έτσι, μετά το «στοίβαγμα» νηπίων και προνηπίων σε κοντέινερ, υπόγεια, διαδρόμους με χωρίσματα που παίζουν τον ρόλο των «αιθουσών», με υπερπληθή τμήματα και Νηπιαγωγούς – πολυεργαλεία, σειρά έχει το Πρόγραμμα Σπουδών. Με το πολυνομοσχέδιο προβλέπεται η εισαγωγή του αντικειμένου των Αγγλικών(!) Η ανάπτυξη των ψυχοκινητικών λειτουργιών σε αυτή την τρυφερή ηλικία, με τις κατάλληλες υποδομές, με το αναγκαίο επιστημονικό και βοηθητικό προσωπικό, είναι απέναντι από τις στοχεύσεις του Υπουργείου. · Συνεχίζεται ο κατακερματισμός της γνώσης και η αποσπασματικότητα, αυτή τη φορά μέσα από τον εύηχο τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων». Εισάγονται δηλαδή στο Δημοτικό θεματικές ενότητες, οι οποίες είναι ασύνδετες με την υπόλοιπη μαθησιακή διαδικασία και με αντιδραστικό περιεχόμενο (π.χ. γνωριμία με την επιχειρηματικότητα!!). Κανένα μέτρο όμως για αυτό που είναι πραγματικά αναγκαίο για τους μαθητές μας, να δοθεί γενναία χρηματοδότηση από τον Κρατικό Προϋπολογισμό ώστε κάθε σχολείο να έχει εξοπλισμένο και σύγχρονο εργαστήριο για να εμπλουτιστεί το περιεχόμενο των υπαρχόντων διδακτικών αντικειμένων και να ενισχυθεί η σφαιρική και ολόπλευρη γνώση. · Αυξάνει τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα (έως 26 μαθητές) και βάζει ελάχιστο όριο 20 μαθητές ανά τμήμα στο Δημοτικό και 16 στο Νηπιαγωγείο, όταν εδώ και πολλά χρόνια αποτελεί ώριμο αίτημα η μείωση των μαθητών σε 15 (το ανώτερο) για το Νηπιαγωγείο και τις 2 πρώτες τάξεις του Δημοτικού και 20 για τις υπόλοιπες. Είναι τουλάχιστον αίσχος να μπαίνει στο ζύγι η υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών (εν μέσω πανδημίας μάλιστα) με το δημοσιονομικό κόστος! · Επιπλέον με την αύξηση μαθητών ανά τμήμα, χιλιάδες συνάδελφοί μας αναπληρωτές θα απολυθούν! Συνάδελφοι που τόσα χρόνια κάλυπταν τα χιλιάδες υπαρκτά κενά στην εκπαίδευση. Συνεχίζεται η τιμωρία τους με διετή ή και τριετή αποκλεισμό αν δεν παρουσιαστούν για να αναλάβουν υπηρεσία, χωρίς ωστόσο το Κράτος να λαμβάνει μέτρα για τη στήριξής τους. · Με πηχυαίους τίτλους όπως «σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία» και «αυτονομία της σχολικής μονάδας», Κυβέρνηση και Υπουργείο συνεχίζουν να δίνουν όλο και περισσότερο «χώρο» στην Τοπική Διοίκηση και τους Ιδιώτες στην Εκπαίδευση. Οι γονείς θα αναγκαστούν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη ώστε να εξασφαλίζεται η λειτουργία των σχολικών μονάδων αλλά και φυσικά τα σχολεία θα κατηγοριοποιούνται ανάλογα με την οικονομική τους δυνατότητα. · Ο εκπαιδευτικός θα αξιολογείται αν και κατά πόσο θα υλοποιεί όλα τα παραπάνω! Με κάθε μέσο, με κάθε τρόπο, δίνουμε τη μάχη ώστε να πάρει η Κυβέρνηση πίσω το νομοσχέδιο που συνεχίζει να χτυπά κάθε δικαίωμα στη μόρφωση και στη δουλειά.