• Σχόλιο του χρήστη 'Λάμπρος Πόλκας' | 15 Ιανουαρίου 2011, 23:14

    Πιστεύοντας ότι μία από τις βασικές λειτουργίες των Πειραματικών Σχολείων είναι να γεφυρώσουν το χάσμα ανάμεσα στην έρευνα και τη διδασκαλία (ή τη θεωρία με την πράξη), θα πρέπει να ενεργοποιηθεί άμεσα η ουσιαστική τους συνεργατική σχέση με τα ΑΕΙ, ειδικότερα με τα Τμήματα των καθηγητικών σχολών. Εδώ και πολλά χρόνια η σχέση αυτή, όπως γίνεται, κυρίως μέσω των δειγματικών διδασκαλιών σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και τους φοιτητές/τριες των πανεπιστημιακών τμημάτων και τους επόπτες τους, είναι τυπική. Οι αρμόδιοι πανεπιστημιακοί ενδιαφέρονται απλώς στο να εξελιχθεί ομαλά η όλη διαδικασία, οι φοιτητές, αφού παρακολουθήσουν, να διδάξουν ύστερα, οι ίδιοι, μία φορά ένα μάθημα, και οι εκπαιδευτικοί να ανταποκριθούν απλώς στο έργο των δειγματικών διδασκαλιών. Στο τέλος, δεν βγαίνει και δεν μένει τίποτα. Και κυρίως δεν αυτο/αξιολογείται, επί της ουσίας, κανείς και για τίποτα. Για να ανατραπεί αυτή η κατάσταση, θα πρέπει να αναζητηθούν μονιμότερα και ουσιαστικότερα κανάλια επικοινωνίας και συνεργασίας ανάμεσα στους εμπλεκόμενους φορείς (πανεπιστημιακούς, επόπτες, φοιτητές και εκπαιδευτικούς) από την αρχή μέχρι του τέλους του διδακτικού έτους με τακτικές εξ επαφής συναντήσεις και συστηματική ανταλλαγή απόψεων.