Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Spyros Balos | 4 Μαΐου 2020, 17:49
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο όνομα τις αντικειμενικοποίησης της αξιολόγησης των μαθητών προτείνεται αυτή η αντιπαιδαγωγική πρακτική. Αντί να πάμε σε πιο σύνθετες μορφές αξιολόγησης προωθείται η μονοδιάστατη αντίληψη που τελικά λειτουργεί περιοριστικά στη μαθησιακή διαδικασία, ενώ ούτε ο στόχος της αντικειμενικότητας επιτυγχάνεται τελικά.