• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος Σαρρής' | 4 Μαΐου 2020, 18:06

    Μέτρο αναχρονιστικό, βαθύτατα αντιπαιδαγωγικό, θυμίζει άλλες εποχές. Στην εποχή μας που όλες οι θεωρίες στην εκπαίδευση αναφέρονται στην συμπερίληψη, στην ενσωμάτωση, στην αποδοχή η επαναφορά της διαγωγής δεν χωρά. Οι μαθητές με παραβατική συμπεριφορά έχουν ανάγκη από αγάπη, υπομονή, κατανόηση, όχι στιγματισμό για όλη τους τη ζωή. Η ψυχολογική στήριξη μαθητών και οικογενειών είναι η λύση, όχι ο στιγματισμός και η περιθωριοποίηση. Η ύπαρξη ψυχολόγων στις σχολικές μονάδες θα έπρεπε να είναι προτεραιότητα για το ΥΠΑΙΘ , όχι επαναφορά της διαγωγής.