• Σχόλιο του χρήστη 'Χατζηθεοδώρου Ιάσονας' | 4 Μαΐου 2020, 18:48

    Η αιτιολογική έκθεση αναφέρει την αναγραφή του χαρακτηρισμού ως αμιγώς παιδαγωγικό μέτρο, χωρίς όμως να συσχετίζει την όποια παιδαγωγική διαδικασία ή ωφέλεια με την αναγραφή, ή να προβλέπει τη χρήση αυτής. Αντιθέτως το ίδιο το άρθρο, δεν προβλέπει ή περιορίζει την χρήση του χαρακτηρισμού εντός του παιδαγωγικού πεδίου, παρά μόνο προβλέπει την αναγραφή του. Το άρθρο λοιπόν όχι μόνο είναι αόριστο και αναιτιολόγητο, αλλά ανοίγει την κερκόπορτα σε δια βίου στιγματισμό ανηλίκων, και την χρήση του χαρακτηρισμού για διακρίσεις εντός του κοινωνικού και δημόσιου βίου. Είναι γελοίο σε μια δημοκρατία που ορθώς υπό όρους δίνει το δικαίωμα σε πολίτες κατόπιν αιτήσεως να διαγράψουν το ποινικό τους μητρώο, να καταγράφει και διατηρεί εσαεί την κατά το νόμο ακαταλόγιστη και ακαταδιώκτη συμπεριφορά εφήβων. Προβληματικές και αντικοινωνικές ενδοσχολικές συμπεριφορές δεν αντιμετωπίζονται με τέτοιες ιδεοληπτικές προχειρότητες, αλλά αντιθέτως τις ανατροφοδοτούν και τις εντείνουν.