• Σχόλιο του χρήστη 'ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ' | 4 Μαΐου 2020, 19:17

    Το πολυνομοσχέδιο, (όπως αρκετά αντίστοιχα, τα τελευταία χρόνια) υποβαθμίζει το μάθημα της Φυσικής Αγωγής (Φ.Α.) με δεδομένο ότι πρόκειται για ένα μάθημα με σημαντικό επιστημονικό πεδίο (κινητική ανάπτυξη παιδιών, ψυχική υγεία, φυσική δραστηριότητα μέσω συγκεκριμένης ύλης και διδακτικής διαδικασίας) και ταυτόχρονα με σοβαρές κοινωνικές παραμέτρους και προεκτάσεις (δια βίου άσκηση, υγεία, διατροφή, κοινωνικοποίηση κ.ά.). Παρά τις αρχικές αναφορές και προτάσεις της υπουργού παιδείας διαπιστώνουμε ότι παραμένει το μάθημα της Φ.Α. ως 2ωρο από την Ε δημοτικού μέχρι και το λύκειο (πλην της Β λυκείου, 1 ώρα!!!) όταν επιστημονικές έρευνες αλλά και ευρωπαϊκές συμβάσεις (Συνθήκη Λισσαβώνας, Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 13ης Νοεμβρίου 2007 σχετικά με το ρόλο του αθλητισμού στην παιδεία (2007/2086(INI) ) προτείνουν 3ωρο Φ.Α. σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης.