• Σχόλιο του χρήστη 'Ομάδα εκπαιδευτικών που εμπιπτουν στην κατηγ γ και δ της παρ.4' | 4 Μαΐου 2020, 19:20

    Είμαστε εκπαιδευτικοί των Πειραματικού Γυμνασίου και Πειραματικού Λυκείου Πατρών, στα οποία υπηρετούμε τα τελευταία 7 χρόνια, μετά από αξιολόγηση, και εμπίπτουμε στην περίπτωση γ΄ και δ΄ του Άρθρου 56 παράγραφος 4, δηλαδή είχαμε οριστική τοποθέτηση ή βρισκόμασταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ περιοχής μετάθεσης διαφορετικής από την περιοχή β/θμιας εκπαίδευσης Αχαΐας στην οποία ανήκουν τα Πειραματικά σχολεία. Ενώ, λοιπόν, μετά από σειρά παλινδρομήσεων που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στα ζητήματα των τοποθετήσεών μας, περιμέναμε, σύμφωνα με το νόμο 4610/2019 να πάρουμε οργανική θέση στο Πειραματικό όπου υπηρετούμε, τον Ιούλιο 2019 πληροφορηθήκαμε ότι αναστέλλεται η ισχύς του νόμου και ανανεώνεται η θητεία μας για έναν χρόνο. Σήμερα, με το παρόν σ/ν πληροφορούμαστε πως μπορούμε να πάρουμε οργανική θέση κατά προτεραιότητα μόνο στην περιοχή μετάθεσης απ’ όπου προήλθαμε και όχι στην περιοχή μετάθεσης στην οποία ανήκει το Πειραματικό, δηλ. στο νομό Αχαΐας. Επιπλέον, εάν θέλουμε να παραμείνουμε στον νόμο Αχαΐας, δεν ισχύει η τοποθέτηση κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νομό αυτό, όπως με τους συνάδελφους μας των περιπτώσεων α και β, αλλά θα πρέπει να συμμετάσχουμε στη διαδικασία οριστικών τοποθετήσεων από κοινού με τους εκπαιδευτικούς που αιτούνται οριστική τοποθέτηση στο νομό Αχαΐας. Δεδομένου αφενός ότι ο νομός Αχαΐας είναι πλέον μια ενιαία περιοχή και αφετέρου η μοριοδότηση θέσης μας τα 7 αυτά έτη ήταν ένα μόριο/έτος, πρόκειται να βρεθούμε τελευταίοι στον πίνακα των εκπαιδευτικών που αιτούνται οριστική τοποθέτηση, δηλαδή δεν πρόκειται ποτέ να πάρουμε οργανική θέση σε σχολείο του νομού ή, αν πάρουμε, θα πρόκειται να είναι στις δυσμενέστερες θέσεις του νομού. Να σημειωθεί ότι όλα αυτά τα έτη δεν είχαμε δικαίωμα σε μετάθεση ούτε σε οριστική τοποθέτηση. Κατόπιν τούτων, εύκολα διαπιστώνονται.: α) η απόπειρα κατακερματισμού μας σε τέσσερις κατηγορίες, ενώ εδώ και επτά χρόνια συμμετέχουμε στο ίδιο πρόγραμμα όλοι μαζί και διεκπεραιώνουμε την ίδια γραφειοκρατία στα Π.Σ. με τις συνεπακόλουθες δράσεις (όμιλοι, προγράμματα , μαθητικοί διαγωνισμοί, εποπτεία φοιτητών, διοργάνωση εκδηλώσεων) β) η άνιση και άδικη μεταχείριση των δικών μας κατηγοριών σε σχέση με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς των πειραματικών των περιπτώσεων α΄ και β΄, οι οποίοι προήλθαν από την περιοχή της Αχαΐας. Απέναντι σ’ αυτό το σχεδιασμό, προτείνουμε να καταλάβουμε οργανικές θέσεις στα Πειραματικά σχολεία που υπηρετούμε με θητεία και την κατά το δυνατόν άμεση και οριστική επίλυση του χρονίζοντος προβλήματος τοποθετήσεών μας, ώστε να μην υπάρξει άδικη μεταχείρισή μας, αλλά και να αποφευχθεί η αντιπαράθεση με τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς που διεκδικούν ανάληψη οργανικής θέσης σε σχολεία του οικείου ΠΥΣΔΕ. Εάν, αντ’ αυτού, δεν υπάρχει πρόθεση απόδοσης οργανικών στα Πειραματικά προτείνουμε να ισχύσει, τουλάχιστον, ό, τι και για τους συναδέλφους μας των Πειραματικών των περιπτώσεων α΄ και β΄, και να μην υπάρχει καμία διαφοροποίηση μεταξύ μας και άρα αδικία εις βάρος μας