• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλίας Ι. Σπέης' | 4 Μαΐου 2020, 20:01

    Εφόσον η Πολιτεία προκρίνει την Αριστεία, τότε υποχρεούται να κάνει και τις σωστές τομές. Δυστυχώς, το προτεινόμενο Νομοσχέδιο απέχει αρκετά από κάτι τέτοιο. Πέραν των ψυχολογικών επιπτώσεων στους έφηβους μαθητές του Π.Σ.Π.Α. αλλά και των οικονομικών επιπτώσεων στους γονείς τους, αποστερεί τη δυνατότητα για αναβαθμισμένη, ποιοτική μαθητεία στην πλειονότητα της νεολαίας μας. Ως γονείς μαθητή στο Π.Σ.Π.Α. λοιπόν, θα προτείναμε: • Αφήνουμε το ισχύον μοντέλο των Πειραματικών ως έχει, ώστε αυτά να συνεχίσουν να εκτελούν στο ακέραιο τους σκοπούς για τους οποίους σχεδιάστηκαν. • Προς διεύρυνση των ίσων ευκαιριών για επίτευξη Αριστείας πανελλαδικά, θεσπίζουμε σε κάθε Νομό τουλάχιστον ένα -αρχικά- Σχολείο που θα λειτουργεί ως Πρότυπο. Το συγκεκριμένο Σχολείο θα επιλεγεί εκ των υπαρχόντων, από την αρμόδια τοπική Διεύθυνση με βάση αυστηρώς καθορισμένα στάνταρ. Με τον τρόπο αυτόν, περισσότεροι μαθητές αποκτούν περισσότερες πιθανότητες πρόσβασης σε αναβαθμισμένη Παιδεία. • Ύστερα από εύλογη περίοδο λειτουργίας, αναλύονται τα διδάγματα που αποκομίστηκαν, συμπληρώνονται οι όποιες ελλείψεις και νέα, βελτιωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα εισάγονται. • Ακολουθεί η μετατροπή περισσοτέρων Σχολείων σε Πρότυπα. Ως χώρα, διαθέτουμε τεράστια δεξαμενή από άξιους Εκπαιδευτικούς Λειτουργούς, σε όλες τις ειδικότητες, πραγματικούς Επιστήμονες στο αντικείμενό τους. Είναι κρίμα να παραμένουν αναξιοποίητοι. Εκ των ενόντων, μπορούμε να κάνουμε θαύματα. Το πιστεύουμε ακράδαντα αυτό. Δεν είναι τα χρήματα το μοναδικό προαπαιτούμενο. Σωστές αποφάσεις και όρεξη για δουλειά, κατ’ αρχήν αρκούν. Τέλος, δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε την ευστάθεια ή όχι των υπαινιγμών προς το πρόσωπο της κυρίας Υπουργού, που κάνουν λόγο για εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων. Γνωρίζουμε όμως πως, εφόσον εισακουστούν από μέρους της οι συλλογικές εισηγήσεις και οι προτροπές όλων όσων θίγονται από το Ν/Σ, τότε η ίδια θα αποδείξει έμπρακτα το ανυπόστατο αυτών των υπαινιγμών. Ηλίας Ι. Σπέης – Παναγιώτα Καϊνάρη