• Σχόλιο του χρήστη 'Irene' | 4 Μαΐου 2020, 21:22

    Επαναφέρονται παιδαγωγικές πρακτικές που έχουν πια ξεπεραστεί και που πλήττουν τους μαθητές με ΔΕΠ-Υ. Ο χαρακτηρισμός διαγωγής σύμφωνα με την ελληνική και διεθνή βιβλιογραφία αποτελεί απαρχαιωμένη πρακτική. Ειδικότερα για τους μαθητές με ΔΕΠ-Υ & Μαθησιακές Δυσκολίες, οι οποίοι λόγω της ιδιαιτερότητας τους συχνά γίνονται δέκτες αποβολών αποτελεί μια μέθοδος στοχοποίησης αυτών, εφόσον δεν τους δίνεται η ευκαιρία τροποποίησης αυτού του χαρακτηρισμού, που θα τους συνοδεύει σε όλη τους τη ζωή. Λόγω του ότι οι καθηγητές δεν είναι καταλλήλως ή επαρκώς ενημερωμένοι για τα συμπτώματα της ΔΕΠ-Υ, οι μαθητές αυτοί είναι οι πρώτοι που παίρνουν αποβολές συχνά χωρίς αυτό να έχει κανένα νόημα ούτε για τους ίδιους, ούτε για το σχολείο. Η παιδαγωγική της πρόληψης ανεπιθύμητων συμπεριφορών φαίνεται να μην λαμβάνεται υπόψη. Ας γίνουν προτάσεις από τις ΕΔΕΑΥ και από ΚΕΣΥ στην αρχή της χρονιάς καθώς και ενημέρωση στον αντίστοιχο σύλλογο διδασκόντων, για την προληπτική παιδαγωγική.