• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Χ. Στεφανίδης' | 17 Ιανουαρίου 2011, 01:37

    Η μεγάλη έλλειψη στα σχολεία μας, γενικά, είναι αυτή των πειραματικών εργαστηρίων φυσικής, χημείας, βιολογίας κ.λπ. Η κατάλληλη προετοιμασία των μαθητών με αυτά τα εργαστήρια, μαζί με τη θεωρία των μαθημάτων θετικής κατεύθυνσης[ για όσους την επιλέγουν], θα τους ισχυροποιήσει στις περεταίρω ανώτερες σπουδές τους. Δεν νομίζω ότι άλλη χώρα στην Ευρώπη σε αυτό το θέμα υστερεί. Για ανάπτυξη τεχνολογίας στην Ελλάδα αυτή η ικανοποίηση είναι απαραίτητη. Ακόμη και αν οι μαθητές επιλέγουν το εξωτερικό για ανώτερες σπουδές, εύλογο είναι να αντιμετωπίζουν μεγάλες διαφορές από τους άλλους συμφοιτητές τους σε θέματα εργαστηρίων. Σημειώνω ότι η χρήση υπολογιστών είναι απαραίτητη, αλλά δεν αντικαθιστά τα εργαστήρια, για τα οποία θα χρειαστεί και η κατάλληλη εκπαίδευση διδασκόντων και τεχνικών εργαστηρίων, μαζί πρόσθετες αίθουσες και πρόσθετα ωράρια. Βασικό, βέβαια, είναι η προμήθεια του καταλλήλου εξοπλισμού. Το κόστος, καταλαβαίνουμε, θα ανέλθει πέρα από τα συνηθισμένα όρια των σχολικών προϋπολογισμών, αλλά θα πρέπει τελικά να αποφασίσουμε εάν θέλουμε μια σύγχρονη παιδεία πλήρως εναρμονισμένη με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες ,ή μας αρκεί να έχουμε μία θεωρητική παιδεία και μόνο για τα σχολεία μας. Πιθανώς η κάλυψη των εξόδων αυτών να προβλέπεται από κάποια ευρωπαϊκά προγράμματα. Ευχαριστώ, Π..Χ.Στεφανίδης Μ/Η/Μ, CEng