• Σχόλιο του χρήστη 'Μιχάλης Μ.' | 4 Μαΐου 2020, 22:43

    Η αισθητική αγωγή μονίμως ριγμένη και αναφέρομαι στο Δημοτικό ως εκπαιδευτικός Αθμιας. Και φυσικά πιο ριγμένη η θεατρική αγωγή στην χώρα που γέννησε το Θέατρο ! Και σας το λέω εγώ που είμαι Μουσικός ! Απαράδεκτον, τουλάχιστον 1 ώρα σε κάθε τάξη πρέπει. Βλέπω μάλιστα δίωρο τα εικαστικά σε Α και Β Δημοτικού και χαίρομαι γιατί και τε εικαστικά στην Ελλάδα έχουν την κορυφαία έκφρασή τους. Και στα μουσεία όλου του κόσμου μέσω των κλεμμένων ή "δανεισμένων" γλυπτών και άλλων εικαστικών αριστουργημάτων. Και με τη Μουσική; Ο Απόλλων και οι μούσες που κοσμούν την Αίθουσα της Musikverein όπου πάιζει η Φιλαρμονική της Βιέννης, παντού θεραπεύονται εκτός Ελλάδος ! Μουσική .... εκ του μάω ... μώ = γνωρίζω. Εξ ου και οι μούσες και το ουσιαστικοποιημένο επίθετο που υπάρχει παντού Μουσική (Τέχνη και Επιστήμη δηλαδή), Musik, Musique, Musica, Music κ.ο.κ. Άσε όλα άκλαυτα εν Ελλάδι ..... οποία κατάντια ! Προτείνω : το μοντέλο των ΕΙκαστικών για όλα τα μαθήματα αισθητικής αγωγής, ήτοι : 1ωρο σε 4 τάξεις, 2ωρο σε 2 τάξεις, π.χ. δίωρο εικαστικών για Α & Β και μονόωρο από Γ και πάνω. Μονόωρο μουσικής για Α,Β,Ε,ΣΤ και δίωρο για Γ & Δ όπως το πρωτοπρόλαβα την σχολική χρονιά 2002-2003 που πρωτοδιορίστηκα. Τέλος μονόωρο θεατρικής αγωγής για Α,Β,Γ και Δ και δίωρο για Ε και ΣΤ, κάτι που βοηθά στην προετοιμασία των σχολικών εορτών. Έτσι με πολύ απλά και λιτά μέσα, η αισθητική αγωγή αποκτά 4 ώρες (μόλις) από το σύνολο των 30 ανά εβδομάδα .... Δύσκολο; Καθόλου ! Υπάρχει διάθεση για ιδέες και δημιουργικές ενασχολήσεις των μαθητών και της σχολικλής κοινότητας; Εϊδωμεν ... αν και δεν το πιστεύω ... διαβούλευση για τα μάτια του κόσμου και ως πρόσχημα, όπως έως τώρα .... μακάρι να διαψευστώ .... το εύχομαι .... θα ζητήσω και δημόσια συγγνώμη εν τοιαύτη περιπτώσει ....