• Σχόλιο του χρήστη 'Τάσος' | 4 Μαΐου 2020, 22:58

    Άρθρο 38 Εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης Ο νέος αυτός θεσμός θεμελιώνεται σε εσφαλμένη βάση, διότι του παραχωρούνται αρμοδιότητες και δικαιώματα που θα δημιουργήσουν προβλήματα παρά θα επιλύσουν. Δημιουργείται ένα παράκεντρο «εξουσίας» (sic) στο Σχολείο για θέματα που μπορούν να αντιμετωπιστούν επαρκέστατα, αποτελεσματικά και με «διακριτική» διαφάνεια από τα ήδη υφιστάμενα όργανα: Διεύθυνση, Σύλλογος διδασκόντων, συμβούλια Τάξης, μαθητικές κοινότητες, συντονιστές εκπαιδευτικού έργου κ.λπ. (ή να επιλυθούν κατόπιν συνεργασίας ορισμένων εκ των οργάνων αυτών). Εν πάση περιπτώσει, ο εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης θα μπορούσε, υπό προϋποθέσεις και σύμφωνα με τα παραπάνω, να λειτουργήσει σε μεγάλες σχολικές μονάδες (άνω π.χ. των εκατόν πενήντα μαθητών).