• Σχόλιο του χρήστη 'Κυρίτση Βασιλική' | 4 Μαΐου 2020, 23:00

    Είναι προτιμότερη η σταθερή παρουσία σχολικού ψυχολόγου και κοινωνικού λειτουργού (όχι προσωρινά μέσω ΕΣΠΑ ή μόνο μέσω ΕΔΕΑΥ) σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης ώστε να γίνεται διεπιστημονικά και συνεργατικά με τον δάσκαλο της τάξης και το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό η πρόληψη - διαχείριση - αντιμετώπιση του φάσματος ψυχοκοινωνικών και συναισθηματικών αναγκών σε επίπεδο μαθητών - γονέων - μεταξύ συναδέλφων εκπαιδευτικών. Πιο πολύ διαφαίνεται η προσπάθεια να μειωθεί ο αριθμός των προσλήψεων αυτών των ειδικοτήτων. Όταν η σχολική πραγματικότητα μέσα στις τάξεις μας παρουσιάζει ένα ευρύ κι ανομοιογενές φάσμα αναγκών η σωστή επιστημονική και παιδαγωγική προσέγγιση δεν πρέπει να επιχειρείται με τέτοιου είδους "μπαλώματα".