• Σχόλιο του χρήστη 'Σοφία Λεβαντή' | 4 Μαΐου 2020, 23:25

    Το μάθημα της Μουσικής, βασικός άξονας της πνευματικης, ψυχικης και κοινωνικής ανάπτυξης των μαθητών και μαθητριών προτείνω να διαμορφωθεί ως προς το ωρολόγιο πρόγραμμα : Προσχολική αγωγη, Α και Β Δημοτικου: 2 ώρες μουσικοκινητικη αγωγή, 2 ώρες μουσικές κατασκευές, 2 ωρες τραγούδι εβδομαδιαίως. Γ, Δ, Ε, ΣΤ: 2 ώρες χορωδία, 2 ώρες μουσικά συνολα, 2 ώρες μουσική εκτίμηση. Α, Β, Γ Γυμνασίου: 3 ώρες χορωδία, 2 ώρες μουσικά σύνολα, 1 ώρα μουσική θεωρία Α, Β, Γ Λυκείου: 2 ώρες χορωδία, 2 ώρες μουσικά σύνολα, 2 ώρες θεωρητικα Εξοπλισμός των σχολείων με αιθουσα μουσικης, μουσικά όργανα. Διορισμοί μουσικών σε όλες τις βαθμίδες. Ίδρυση περισσότερων Μουσικών Σχολείων. Εισαγωγή στα ΑΕΙ Μουσικής χωρίς εξετάσεις μαθητών και μαθητριών που αρίστευσαν σε Πανελλήνιους και Διεθνείς μουσικούς διαγωνισμούς.