• Σχόλιο του χρήστη 'ΛΙΝΑ' | 17 Ιανουαρίου 2011, 11:56

    Χαιρομαι που μου δινεται η δυνατοτητα καταθεσης της αποψης μου σχετικα με τα πειραματικα σχολεια. Τυχαινει να ειμαι μητερα αριστουχου μαθητριας της πρωτης Λυκειου η οποια παιρνει ανελειπως αριστειο απο το Υπουργειο Παιδειας καθε χρονο. Επιπλεον εχει πρωτιες σε εξωσχολικους διαγωνισμους οπως πχ της Ενωσης Ελληνων Φυσικων και της Μαθηματικης Εταιρειας. Παρολα αυτα δεν εχει την δυνατοτητα προσβασης σε Πειραματικα σχολεια της πολης (Θεσσαλονικη) παρα μονο μεσω κληρωσης. Θεωρω απαραδεκτο το συστημα της κληρωσης και θα προτεινα ειτε να εγγραφονται αριστοι μαθητες με Μεσο Ορο πχ ανω του 19, ειτε μετα απο ειδικες εξετασεις. Θα πρεπει επιτελους στην Ελλαδα να απεμπλακουμε απο τις νοοτροπιες του παρελθοντος και να αξιοποιησουμε τυχον εξαιρετικες επιδοσεις μαθητων, δινοντας τους ενα πεδιο δρασης. Δεν κανουμε καμια χαρη, την πατριδα μας βοηθαμε. Παντου στον κοσμο οι αριστοι αξιοποιουνται με ειδικα προγραμματα, ακομη και ταξεις προσπερνουν. Το θεμα ειναι τι Πειραματικα σχολεια θελουμε. Ας κανουμε καποιο διαχωρισμο επιτελους. Αφ ενος καποια Πειραματικα οπου θα εισαγωνατι τυχαιοι μαθητες με κληρωση, αν αυτο εξυπηρετει τους σκοπους εφαρμογης προγραμματων του αντιστοιχου πανεπιστημιου η συλλογης στατιστικων δεδομενων. Αφετερου Πειραματικα σχολεια ΑΡΙΣΤΩΝ προκειμενου να εφαρμοστουν πρωτοποριακες μεθοδοι και προγραμματα και να υπαρχει αποτελεσμα. Με την εισαγωγη τυχαιων μαθητων με κληρωση ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΜΕ δυο πραγματα: 1.Αποχωρηση μαθητων που δεν αντεχουν την πιεση των Πειραματικων σχολειων και 2. Το ακομη χειροτερο, μειωση του επιπεδου σπουδων προκειμενου να μπορουν να ανταποκριθουν τα ολα.παιδια