• Σχόλιο του χρήστη 'Σοφία Χρόνη' | 5 Μαΐου 2020, 01:23

    Οι αυξημένες ανάγκες που έχουν οι μαθητές/τριες στη χρήση των ΤΠΕ δεν διασφαλίζονται με μια τεχνοκρατική προσέγγιση της εισαγωγής τους στην εκπαίδευση, αυξάνοντας την ώρα της Πληροφορικής στο σχολείο, αλλά με μια ολοκληρωμένη προσέγγιση της εισαγωγής των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, που διασφαλίζεται μόνο με μια καθολική και οργανωμένη επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών στην εισαγωγή των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία, σύμφωνα άλλωστε με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών, ώστε οι ΤΠΕ ως μέσο, να υποστηρίζουν τη μάθηση σε όλα τα αντικείμενα, προάγοντας παράλληλα και τις ψηφιακές δεξιότητες των μαθητών. Όσον αφορά στη διδασκαλία της Αγγλικής εις βάρους ενός βιωματικού μαθήματος στα ελληνικά όπως της Μελέτης Περιβάλλοντος, οι δασκάλες και οι δάσκαλοι στην Α΄ και Β΄ τάξη, γνωρίζουν πολύ καλά πόσο αναγκαία και απαραίτητη είναι η άμεση σύνδεση και η επέκταση του μαθήματος της Γλώσσας με το μάθημα της Μελέτης του Περιβάλλοντος, αφού όχι μόνο εισάγει τα παιδιά σε βασικότατους όρους ζωής που πρέπει να υιοθετήσουν από πολύ μικρή ηλικία αλλά και εμπεδώνει άμεσα και επεκτείνει την πρώτη οργανωμένη προσπάθεια των παιδιών να μιλήσουν, να διαβάσουν και να γράψουν στην Ελληνική Γλώσσα και μάλιστα με αυθεντικούς, βιωματικούς και ομαδοσυνεργατικούς τρόπους διδασκαλίας, οι οποίοι υπονομεύονται σοβαρά από τη μείωση των ωρών του μαθήματος σε αυτές τις τάξεις. Τα πρώτα θύματα, βεβαίως, θα είναι οι μαθητές που δεν αναπληρώνουν αυτή την αυθεντική και ζωτικής σημασίας εμπέδωση και επέκταση της ελληνικής γλώσσας από τις μειωμένου ή διαφορετικού κοινωνικοπολιτισμικού κεφαλαίου οικογένειές τους!