• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ' | 5 Μαΐου 2020, 03:01

    Διατυμπανίζατε την αναβάθμιση του μαθήματος της Πληροφορικής... Αναγνωρίσατε δημόσια τη μεγάλη αξία των ψηφιακών δεξιοτήτων στις μερες μας και την αμέριστη βοήθεια των εκπαιδευτικών πληροφορικής στην υποστήριξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης... Εντούτοις με έκπληξη διαβάζουμε ένα νομοσχέδιο που η πληροφορική είναι ηχηρά απούσα από τις μεταρρυθμίσεις! Καμία αύξηση ωρών στο δημοτικό και το γυμνάσιο!!! Είναι δυνατόν σε 1 ώρα μάθημα την εβδομάδα να επιτυγχάνεται ο ψηφιακός εγγραματισμός των παιδιών μας; Με ποιον τρόπο, λοιπόν, προχωρά το Υπουργείο σε ΕΝΙΣΧΥΣΗ της Πληροφορικής;Πόσο θα συνεχίζει το Υπουργείο Παιδείας να εμπαίζει τον κλάδο της Πληροφορικής αλλά και την κοινωνία λέγοντας ότι ενισχύει το γνωστικό αντικείμενο αυτό, ενώ στην πραγματικότητα δεν κάνει ΤΙΠΟΤΑ προς αυτή την κατεύθυνση; Πόσο ακόμα οι Πληροφορικοί, πέραν του εκπαιδευτικού μας έργου, θα ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ διοικητικά και τεχνικά (υποστήριξη πληροφοριακών συστημάτων και διοικητικών διαδικασιών, υποστήριξη σχολικών δομών, υπεύθυνοι εργαστηρίων, κλπ) τα σχολεία και τους συναδέλφους χωρίς καμία μείωση του διδακτικού ωραρίου και χωρίς καμία ουσιαστική αναγνώριση; Πόσο ακόμη θα συνεχίζεται να εισάγονται σε τμήματα αμιγώς Πληροφορικής (Πανεπιστημίων, Πολυτεχνείων και Πολυτεχνικών Σχολών Πανεπιστημίων) οι μαθητές ΧΩΡΙΣ να εξετάζονται σε μάθημα Πληροφορικής; Και εν μέσω πανδημίας, μιας πανδημίας που έφερε στην επιφάνεια την έλλειψη των βασικών ψηφιακών δεξιοτήτων μαθητών και εκπαιδευτικών και την ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ συμβολή - υποστήριξη των Πληροφορικών για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε ένα, δύο ή και παραπάνω σχολεία που υπάγονται, πως είναι δυνατόν να κατατίθεται νομοσχέδιο με στόχο και την ενίσχυση της Πληροφορικής με ασάφειες και με παντελή απουσία στοιχείων στήριξης της ίδιας της Πληροφορικής;