Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη ΚΑΛΥΒΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ | 5 Μαΐου 2020, 09:50
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ με την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων. Η εμπειρία μου, όταν πειραματικά εφαρμόστηκε, ήταν ότι υπήρχε σοβαρότητα, υπευθυνότητα και άοκνη εργατικότητα σε καθηγητές και μαθητές όλη την χρονιά. Το υποτιθέμενο άγχος σε μαθητές και καθηγητές ήταν κατά τη γνώμη μου προσήλωση σε δουλειά πολύ σοβαρή και κυρίως ελεγχόμενη από την επιτυχία ή μη των μαθητών μας. Όταν καταργήθηκε φάνηκε πόσο το είχαμε ανάγκη, γιατί όλα χαλάρωσαν αδικαιολόγητα. Η σοβαρή δουλειά απαιτεί νόμους και ελεγκτικούς μηχανισμούς. Και μην ξεχνάμε το σοφό λόγο του Αισχύλου: "Δημοκρατεῖσθαι μέν ὑπό φόβον δέ εἶναι" Για να μην εξιδανικεύουμε το μέτρο, σίγουρα θέλει βελτίωση, συμμετοχή των εκπαιδευτικών, προγραμματισμό. Κάθε τι μπορεί να γίνει καλύτερο.