• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιωτης Α.' | 5 Μαΐου 2020, 10:49

    Το υπουργείο αφού δεν έχει σκοπό να αναβαθμίσει την παιδεία -το αντίθετο μαλιστα, τιμωρεί και αυτό το αποκαλεί αναβάθμιση. Κανένα παιδαγωγικό κίνητρο, μονο τιμωρία. Αντί να προσλάβει ψυχολογους , κοινωνικούς λειτουργούς και οποιους ακομη χρειαζονται για την υποβοηθηση και ενσωμάτωση μαθητών και γονεων στο σχολικό περιβαλλον, τιμωρεί με κάθε τροπο οπως και με αναγραφή της διαγωγής. Ίσως να ξανασκεφτοσασταν και την βέργα κύρια υπουργε; Καλά δεν ηταν τοτε που την εφάρμοζαν; ελπίζω να μην δίνω ιδέες. Αποσυρετε το νομοσχέδιο τώρα και φυσικά και το εξευτελιστικο άρθρο 5. Διαβούλευση στην σύνταξη του με ολους τους εμπλεκόμενους φορείς που ειναι και σαφως πιο αρμοδιοι για τα θεματα της παιδειας και μετα διαβούλευση με την κοινωνία.