Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Γιάννης Γερογιαννακης | 5 Μαΐου 2020, 12:53
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκφράζω τη διαφωνία μου, στο σημείο της πρότασής σας που αφορά στη δημοσιοποίηση της τράπεζας θεμάτων. Θα θυμάστε τι έγινε το 2014 που τα θέματα της τράπεζας δημοσιοποιήθηκαν, αν θυμάμαι καλά αρχές Μαρτίου. Όλα φροντιστήρια και όλα τα σχολεία ασχολούνταν μόνο το θέματα της τράπεζας και οι μαθητές μηχανιστικά τα αποστήθιζαν. Νομίζω ότι τα σχολεία και τα φροντιστήρια δεν είναι σχολές οδηγών, που διδάσκουν τους μαθητές τους στο πώς θα αποκτήσουν κάποιες δεξιότητες -που δεν διαφωνώ καθόλου στο ότι μπορεί να τους είναι ιδιαίτερα χρήσιμες στη ζωή τους- και την μηχανιστική επίλυση ασκήσεων, μαθηματικών, φυσικής ή χημείας, αλλά διδάσκουμε στους μαθητές μας, αρχικά ήθος και μετά τρόπο σκέψης. Πώς να συνθέτουν δεδομένα για να επιλύουν, ορθολογικά, προβλήματα, αποφεύγοντας τη στείρα απομνημόνευση και τον μηχανιστικό τρόπο επίλυσης. Στόχος μας δεν είναι να δημιουργήσουμε μαθητές χρήστες τύπων, αλλά ολοκληρωμένα σκεπτόμενα άτομα που θα διεκδικήσουν τη θέση τους στο μέλλον. Στόχος μας πρέπει να είναι η δημιουργία σκεπτόμενων πρωτοπόρων όντων, και όχι εργατών της μεταβιομηχανικής εποχής.