• Η αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων προϋποθέτει επαρκές εκπαιδευτικό προσωπικό το οποίο να βρίσκεται τοποθετημένο από την 1η Σεπτέμβρη στις σχολικές μονάδες. Επίσης, χρειάζεται σωστή οργάνωση, όλα τα κατάλληλα παιδαγωγικά μέσα, υλικοτεχνική υποδομή, κατάλληλη κτιριακή υποδομή, διαρκής και ουσιαστική επιμόρφωση, για να έχει ουσιαστικό νόημα μια αυτοαξιολόγηση που δεν θα αποτελεί απλή καταγραφή ελλείψεων, δυσκολιών και εμποδίων. Επίσης, σίγουρα θα βοηθούσε να υπάρχει μόνιμο προσωπικό στα σχολεία, για να μπορεί να υπάρχει μια συνέχεια και διαχρονικότητα στους εκπαιδευτικούς στόχους και όχι να ξεκινούν από την αρχή κάθε χρόνο. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗ