Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Δαβραδος εμμανουηλ | 5 Μαΐου 2020, 13:40
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αυτό που είναι ζητούμενο είναι η σωστή αξιολόγηση του μαθητή , αυτό ισως δεν επιτυγχάνεται μόνο με τις πανελλήνιες . Πρέπει να γίνονται σταθμισμένες εξετάσεις ανά έτος σε πανελλήνιο επίπεδο ισως με ίδια θέματα , ενδεχομένως και από μια τράπεζα θεμάτων . Ο καλός μαθητής πρέπει να ανταμείβεται και να πριμοδοτείται από αυτές τις εξετάσεις μέχρι τις τελικές στην γ λυκείου . Πρέπει να δώσουμε στους καθηγητές την αξιοπιστία τους και την περηφάνεια τους πίσω , είναι λειτουργοί και κοινωνοί γνώσεις . Στο μάθημα μου τώρα ,μαθηματικός είμαι , νομίζω ότι δεν είναι δυνατόν η επιστήμη των επιστημών να απουσιάζει από κανένα επίπεδο εκπαίδευσης η εξετάσεων . Ευχαριστώ .