• Σχόλιο του χρήστη 'A.Θ.' | 5 Μαΐου 2020, 14:28

    Καλησπέρα σας, αρχικά θα ήθελα να παρατηρήσω πως τα πειραματικά δημοτικά παραμένουν, αλλά τουλάχιστον στην πόλη μου (Θεσσαλονίκη)τα πειραματικά Γυμνάσια μετατρέπονται σε Πρότυπα. Αναρωτιέμαι, α)αν κρίνει η υπουργός ότι είναι ασήμαντος ο ρόλος των καινοτόμων πειραματικών μεθόδων διδασκαλίας στο γυμνάσιο. Αν αυτό ισχύει ποιο είναι το νόημα να υπάρχουν πειραματικά δημοτικά σε πόλη που δεν υπάρχει διασύνδεση με αντίστοιχα γυμνάσια; β)αν αυτό πιστεύετε ότι θα βοηθήσει στην αναβάθμιση Πειραματικών Γυμνασίων, όπου αυτά θα υπάρχουν; γ)αν έχετε λάβει υπόψη σας την αρρωστημένη επιδίωξη των γονιών να έχουν επιδόσεις τα παιδιά τους. Γνωρίζετε καλά ότι στις μέρες τα παιδιά κάνουν φροντιστήρια ακόμη και για να πάρουν μέρος σε διαγωνισμούς (πχ καγκουρό, μαθηματική εταιρεία). Φοβάμαι πως αυτό που προτείνεται θα μετατρέψει τα Πειραματικά/ Πρότυπα σε μια κακή αντιγραφή ιδιωτικών σχολείων,με εξετάσεις που απαιτούν προετοιμασία και φροντιστήρια....ελάχιστους άριστους μαθητές μαθησιακά ταλέντα και πολλούς μέσους μαθητές που κάνουν από νωρίς προετοιμασία! Άλλωστε δυστυχώς κι εσείς παραδέχεστε την ανάγκη προετοιμασίας, αφού φέτος δεν θα κάνετε επιλογή με αξιολόγηση!(η πανδημία δεν αποτελεί δικαιολογία, αφού τα ιδιωτικά σχολεία θα αξιολογήσουν τους μαθητές τους!) Τα πειραματικά δημοτικά πρέπει να συνδέονται με γυμνάσια, ώστε να επιτελείται ο ρόλος τους. Πρότυπα Γυμνάσια σαφώς και πρέπει να γίνουν, αλλά δεν κατανοώ τον λόγο να μετατραπούν σε Πρότυπα τα Πειραματικά Γυμνάσια και μάλιστα όλα, ακόμη και το ΠΣΠΘ που συστεγάζονται δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο!