• Σχόλιο του χρήστη 'Σοφία Τσιράκη' | 5 Μαΐου 2020, 14:47

    Ο θεσμός του εκπαιδευτικού εμπιστοσύνης μοιάζει στα μάτια μου σαν μία προσπάθεια του Υπουργείου να δείξει στους πολίτες ότι εκσυγχρονίζει το σχολείο, μην κάνοντας ουσιαστικά τίποτα. Οι εκπαιδευτικοί σε όλες τις βαθμίδες είναι εκπαιδευτικοί εμπιστοσύνης. Αυτό που χρειάζονται οι εκπαιδευτικοί δεν είναι και άλλα καθήκοντα, που μάλιστα δεν τους είναι γνώριμα. Οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται συνεργασία με άλλους ειδικούς, ώστε μαζί, ως ομάδα να πράττουν το βέλτιστο για κάθε μαθητή. Πολλές (αν όχι όλες) από τις αρμοδιότητες που αναφέρονται στο θεσμό αυτό είναι αρμοδιότητες του σχολικού ψυχολόγου, για ποιο ρόλο ο ρόλος του σχολικού ψυχολόγου δεν αναφέρεται πουθενά; Εάν -τελικά- το υπουργείο επιθυμεί τον εκσυγχρονισμό να διορίσει εξειδικευμένους ψυχολόγους στα σχολεία, οι οποίοι γνωρίζουν πως να χειριστούν τα λεπτά θέματα που προκύπτουν στο πλαίσιο (και μέσω του απόρρητου που τηρούν), μπορούν να πραγματοποιούν προγράμματα πρόληψης και ευαισθητοποίησης, να κάνουν ομάδες και πολλά ακόμα. Ας διερευνήσει λοιπόν το υπουργείο με ποιον τρόπο έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει όλο το δυναμικό της χώρας του, και όχι να οδηγεί επαγγελματίες, όπως είναι οι εκπαιδευτικοί, σε εργασιακή εξουθένωση.