• Σχόλιο του χρήστη 'Εφη Χαραλαμπίδου πε71' | 5 Μαΐου 2020, 14:48

    Η αναγραφή της διαγωγής σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί παιδαγωγικό μέτρο ούτε εντοπισμού ούτε αντιμετώπισης μη επιθυμητών συμπεριφορών από τους μαθητές. Αντιθέτως μπορεί να οδηγήσει σε ετικετοποίηση. Κανένα επιστημονικό δεδομένο δεν αποδεικνύει πως οι χαρακτηρισμοί βοηθούν στη διαχείριση προβληματικών συμπεριφορών. Αν δούμε το προφίλ των μαθητών που εμφανίζουν τέτοιες συμπεριφορές εύκολα θα διαπιστώσουμε ότι προέρχονται από οικογένειες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες σε όλα τα επίπεδα. Στήριξη των εκπαιδευτικών και των μαθητών με τις οικογένειες τους με ουσιώδεις ρυθμίσεις,με ενίσχυση ψυχοκοινωνικών δομών εντός και εκτός σχολείου και όχι ανούσιες νομοθετικές παρεμβάσεις για άλλη μια φορά.