• Σχόλιο του χρήστη 'Ζωή Αναστασιάδου' | 5 Μαΐου 2020, 14:59

    Ως εκπαιδευτικός ΠΕ70 θα ήθελα να εκφράσω την αμέριστη συμπαράσταση μου σε όλες τις ειδικότητες που εργάζονται όλα αυτά τα χρόνια στο δημοτικό με όλες τις αδικίες που γίνονται εις βάρος τους στο εκάστοτε νομοσχέδιο. Οι μεταπτυχιακές σπουδές μου στο τομέα της Σχολικής Ψυχολογίας και τα μαθήματα νευροεπιστήμης στην εκπαίδευση που έχω παρακολουθήσει μου έχουν μάθει κάποια πολύ ενδιαφέροντα πράγματα για την μάθηση και το πώς αυτή υποβοηθάται στο σύνολό της απ' τις τέχνες και την άθληση, πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με ένα μικρό παιδί. Το να κόβονται ώρες από μαθήματα Εικαστικών, Θεατρικής Αγωγής , Μουσικής , Γυμναστικής από μεγάλες τάξεις, το να υποτιμάται ο ρόλος ενός τέτοιου μαθήματος και η σημασία του στην ανάπτυξη των παιδιών, κάθε άλλο παρά καλό κάνει στην μετέπειτα πορεία του ατόμου. Ο ρόλος του σχολείου και τα "σημαντικά " μαθήματα δεν είναι μόνο η Γλώσσα, τα Μαθηματικά, η Ιστορία , και γενικά τα μαθήματα που διδάσκω εγώ σαν δασκάλα, αλλά είναι και όλα εκείνα τα μαθήματα που προάγουν την δημιουργικότητα, την συνεργασία, την κριτική σκέψη, την κίνηση ως τρόπο ζωής, τις δεξιότητες εκείνες που δεν είναι χρήσιμες μόνο σε ένα μάθημα Εικαστικών (λεπτή κινητικότητα) , αλλά και στην καθημερινότητα του ατόμου και τέλος την χαρά μέσω της δημιουργίας και της έκφρασης. Η ενασχόληση με τις τέχνες και η άθληση δημιουργεί νέες συνάψεις στα νευρωνικά μας κύτταρα στον εγκέφαλο , νέες συνάψεις σημαίνει καλύτερη επικοινωνία κυττάρων, καλύτερη επικοινωνία σημαίνει εγρήγορση στην όποια μάθηση που θα ζητηθεί απ'το άτομο. Ζητούμε αύξηση των ωρών των ειδικοτήτων , όλες οι ειδικότητες στην ώρα τους στο σχολείο απ' την αρχή της χρονιάς και να σταματήσει η υποτίμηση του ρόλου τους..όλοι είμαστε ίσοι και σημαντικοί στη ζωή των παιδιών και τη μάθηση τους.