• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη Μακρίδου' | 5 Μαΐου 2020, 15:12

    Μέσα από το άρθρο αυτό, το υπουργείο επιδιώκει να αναβαθμίσει τον υποστηρικτικό ρόλο του σχολείου, χωρίς να επενδύει ουσιαστικά προς αυτήν την κατεύθυνση! Αντί να στηρίξει το δημόσιο σχολείο μέσα από τη στελέχωσή του με σχολικούς ψυχολόγους με την κατάλληλη μεταπτυχιακή εξειδίκευση, επιλέγει να επιμορφώσει σεμιναριακά ελάχιστους εκπαιδευτικούς και να τους επιβαρύνει με το έργο της «διαχείρισης κρίσεων», της «αντιμετώπισης ακραίων συμπεριφορών», της «συμβουλευτικής» και των «ομάδων γονέων». Σε ένα σχολείο που καλείται να διαχειριστεί πολλαπλές και σύνθετες προκλήσεις, όλοι οι εκπαιδευτικοί χρειάζεται να έχουν πρόσβαση σε διαρκή επιμόρφωση. Επιπλέον - όπως ορίζουν τα διεθνή πρότυπα και η σχετική βιβλιογραφία – είναι αναγκαία η παρουσία του σχολικού ψυχολόγου εντός του σχολικού πλαισίου, σε άμεση συνεργασία με το προσωπικό του σχολείου, με σκοπό τη συνδιαμόρφωση ενός θετικού ψυχολογικού κλίματος για όλους τους μαθητές και την αποτελεσματική παρέμβαση στην αντιμετώπιση σύνθετων προβλημάτων.