• Σχόλιο του χρήστη 'Αμοιρόπουλος Κώστας' | 5 Μαΐου 2020, 15:20

    Η αποσπασματοποίηση της γνώσης στο νηπιαγωγείο μόνο χειροτέρευση μπορεί να φέρει και αυτό δεν ισχύει μόνο για τα Αγγλικά αλλά και τα υπόλοιπα μαθήματα που θέλει του υπουργείο να δώσει σε ειδικότητες. Είναι γνωστό από έρευνες ότι τέτοιες προσεγγίσεις έχουν αρνητικά αποτελέσματα στην προσέγγιση της γνώσης αλλά και της συνοχής και της διαθεματικότητας. Ακόμη σημαντικότερη αρνητική επίπτωση θα είναι η αδυναμία στην δημιουργία νοήματος από τους μαθητές για την αντίληψη του κόσμου και του εαυτούς μέσα σε αυτόν.